Parfois-ը համաշխարհային առաջատար նորաձևության մանրածախ առևտրի սրահ է, որը ներկայացված է ավելի քան 40 երկրներում: Հայաստանում ունի 5 խանութ։ Մեր թվային թիմի մարտահրավերն էր ստեղծել հաղթող թվային ռազմավարություն, որը կարող էր օգնել մեզ խթանել առցանց պատվերները՝ առանց առցանց խանութ ունենալու, օգտագործել սոցիալական մեդիայի ալիքները, ինչպիսիք են՝ Facebook-ը և Instagram-ը՝ որպես առցանց պատվերների հարթակներ: Թվային արշավը մեկնարկել է մի շարք պաստառներով 2020 թվականի հունիսին։
Էջի հավանումների աճի տեմպը Facebook-ում եղել է 76%: 10 անգամ ավելացել է առցանց պատվերների թիվը։
Արդյունքներ
Էջի հավանումների աճը՝ 76%
Առցանց պատվերների աճը՝ 98%
Էջի ներգրավվածության աճը՝ 67%